N.VÝZVA 2019 – Potíme, spaľujeme, formujeme

Info o videu:

Tento tréning je určený pre pokročilejších v cvičení, ak s cvičením začínaš, zapni si ľahšiu verziu (link nájdeš nižšie).

Dnes ťa čaká intervalový tréning s Olinkou. Budeme potrebovať uterák, činky (pre začiatočníkov ľahšie, pre pokročilejších 3-4 kilové) a podložku na cvičenie. Na úvod ťa čaká poriadny warm-up (zahrievačka) a potom sa už ide na to!

V tomto tréningu ťa čakajú cviky:

  • drepy s jednoručnými tlakmi nad hlavou
  • výpady vzad + obojručné tlaky nad hlavou + touchdown
  • z podrepu rúčkovanie do planku + klik (dobrovoľný)
  • sed-ľah s rozpažením rúk

S Olinkou pôjdeme vo videu tieto 4 cviky v troch sériách. Ak máš chuť a čas, môžeš si pridať ešte 1-3 série naviac, príp. si daj bonusové video. Nech sa ti parádne cvičí! :-)

Pomôcky: uterák, činky príp. fľaše s vodou, podložka na cvičenie

NESTAČILO TI? Celotelomakačka

ĽAHŠIA VERZIA: Vypoť tuky pri super kardiu

Info o cvičení

Aj ty máš do nového roka jedno veľké predsavzatie – SCHUDNÚŤ? A chceš aby to dopadlo lepšie ako minulý rok? Máme pre Teba plán! 50-dňovú NOVOROČNÚ VÝZVU!

Jednou vetou: Cvičebný plán a stravovanie počas dvoch mesiacov

Potrebné pomôcky: Podložka na cvičenie, fľaše s vodou, stolička, atď.

Vhodné pre: začiatočník aj pokročilý

Nevhodné pre: tých, ktorým na svojej postave nezáleží.

Ciele: Schudnúť, vyformovať postavu.

Inštruktorka

Oľga Bartalská

Ahoj, volám sa Oľga Bartalská. Aktívnemu cvičeniu sa venujem od malička, bola som dieťa, ktoré neusedelo na mieste. Ako inštruktor skupinových cvičení sa venujem 15 rokov. Začínala som ako inštruktorka aerobiku. Postupne prichádzali nové formy cvičenia a vyskúšala som si asi všetko :) na začiatku som sa stala inštruktorom dance aerobik, ...

Zobraziť viac

Komentáre