N.VÝZVA 2019 – Dlhšia HIIT spaľovačka na celé telo

Info o videu:

Čaká nás malá zmena- najskôr budeme cvičiť spodnú časť tela (4 cviky v troch kolečkách)  a až potom si dáme vršok (ruky a bruško, tiež cvikov v troch kolečkách). Pri každom cviku si môžeš vybrať ľahšiu a ťažšiu variantu. Ak ešte nie si skúsená v cvičení, radšej si vyber ľahšiu variantu a odcvič ju správne ako ťažšiu odcvičenú so zlou technikou. Priprav sa na dlhšie videjko a s ním i väčšiu makačku. Mysli však na staré dobré heslo: Nikdy to nevzdávaj! Čakajú nás tieto cviky:

  • drepy,
  • z drepu do planku, v planku panák a nahor,
  • cross-ový výpad + drep s dotykom zeme,
  • z drepu do planku a späť,
  • running v planku,
  • panák v planku na predlaktiach,
  • klik s plankom,
  • priťahovanie protilahlej ruky k protil. vystretej nohe v sede.

Ten pocit po odcvičení…ten je na nezaplatenie. Uži si ho! :-)

Pomôcky: podložka na cvičenie

NESTAČILO TI? Poť sa, makaj a cíť sa úžasne! s Olinkou

ĽAHŠIA VERZIA: Parádne nohy a zadok so stoličkou s Jankou

Info o cvičení

Aj ty máš do nového roka jedno veľké predsavzatie – SCHUDNÚŤ? A chceš aby to dopadlo lepšie ako minulý rok? Máme pre Teba plán! 50-dňovú NOVOROČNÚ VÝZVU!

Jednou vetou: Cvičebný plán a stravovanie počas dvoch mesiacov

Potrebné pomôcky: Podložka na cvičenie, fľaše s vodou, stolička, atď.

Vhodné pre: začiatočník aj pokročilý

Nevhodné pre: tých, ktorým na svojej postave nezáleží.

Ciele: Schudnúť, vyformovať postavu.

Inštruktorka

Oľga Bartalská

Ahoj, volám sa Oľga Bartalská. Aktívnemu cvičeniu sa venujem od malička, bola som dieťa, ktoré neusedelo na mieste. Ako inštruktor skupinových cvičení sa venujem 15 rokov. Začínala som ako inštruktorka aerobiku. Postupne prichádzali nové formy cvičenia a vyskúšala som si asi všetko :) na začiatku som sa stala inštruktorom dance aerobik, ...

Zobraziť viac

Komentáre