Happy Mom – Zdravý chrbát a úsmev v srdci

Info o videu:

Cvičiť toľko s bábätkom v rukách dá zabrať (a nielen cvičenie, že?…veď to poznáš)

Preto sme si dnes pozvali Andrejku Peniakovú. ktorá si s Tebou zacvičí kratučký Pilates. Toto jej video bude zamerané na chrbát, ale i spevnenie brušných, či sedacích svalov.

Pomôcky: Podložka na cvičenie

Info o cvičení

Čerstvé maminy, zbystrite pozornosť! Nemusíte chodiť do fitka, aby ste si vytvarovali krásny zadoček, štíhle bruško, či nádherné paže. Nemusíte od svojho drobca odísť ani na sekundu a môžete si parádne zacvičiť doma! Drobčeka budete potrebovať ako záťaž a popritom všetkom to bude pre vás oboch ešte aj zábava! :-)

Jednou vetou: Efektívne cvičenie s bábätkom, na vyformovanie tela, pre všetky čerstvé maminy.

Potrebné pomôcky: Bábätko, podložka na cvičenie, fľaše s vodou, príp. činky, stolička.

Vhodné pre: Čerstvé mamičky, ktoré sú po kontrole u gynekológa po šestonedelí a majú povolené cvičenie.

Nevhodné pre: Maminy, ktoré majú väčšie deti a cvičenie s nimi by už mohlo byť príliš náročné, vzhľadom na ich hmotnosť. Maminám, ktorým bola u lekára potvrdená diastáza (rozšírenie brušných svalov po pôrode), odporúčame najprv začať s osobným cvičením s fyzioterapeutom, alebo trénerkou špecializujúcou sa na túto oblasť.

Ciele: Dostať sa po pôrode čím skôr do formy, ale nezanedbávať pri tom svoje bábätko.

Inštruktorka

Andrea Peniaková

Teším sa, že si spolu zacvičíme! Pilates, Jóga a GravidJóga. V týchto cvičeniach sa spolu uvidíme. Zlepšíme držanie tela, silu aj ohybnosť, dýchanie a tiež uvoľníme myseľ a zlepšíme vzťah k sebe samej. Cieľom mojich cvičení je nielen vyzerať dobre, ale hlavne cítiť sa dobre! Byť vďačná za to, čo mám, zatiaľ ...

Zobraziť viac

Komentáre