Cviky na chrbtové svaly s Pilatesom

Info o videu:

Dnes si zase dáme trošku Pilatesu s Katkou, čo Ty na to? :-) V tomto videu si zacvičíme cviky pre spevnenie chrbta a správne držanie tela,aby nás chrbát nebolel. Pokojne sa vyzuj, urob si chvíľku pre seba a môžeme začať :-). A nezabúdaj na správne dýchanie, bez ktorého Pilates nie je Pilatesom.

Pomôcky: podložka na cvičenie alebo koberec

Info o cvičení

Dieťatko je už na svete a ty sa stále trápiš s kilami navyše? Mommy fitness je ideálne cvičenie ako sa po pôrode dopracovať ku krásnej postave. Zapotíme sa, budeme posilňovať problémové partie a tukové vankúšiky, ktoré ti ostali po pôrode doslova „vyženieme“ z tela :-)

Jednou vetou: Pre všetky mamičky, ktoré sa chcú po pôrode opäť dostať do formy. Taktiež rýchla a účinná "injekcia" pre ľudí, ktorí sa po chorobe potrebujú rýchlo postaviť na nohy

Potrebné pomôcky: podložka na cvičenie

Vhodné pre: mamičky, alebo ženy, ktoré sa potrebujú čím skôr dostať do formy po chorobe

Ciele: znižovanie hmotnosti, formovanie postavy, zvýšenie sily a kondície

Inštruktorka

Katka Horváthová

Ahoj, moje meno je Katka a rada by som sa Ti trošku predstavila, aby si vedela s kým cvičíš Pilates. Po ukončení aktívnej plaveckej športovej kariéry som hľadala iné formy pohybu, nakoľko som pohyb jednoducho potrebovala. K aerobiku som sa dostala veľmi náhodne, keď sme si s kamarátkou išli zacvičiť. Ja som pri aerobiku ostala a kamarátka to vzdala po ...

Zobraziť viac

Komentáre