Boxerský HIIT workout na celé telo

Info o videu:

Cvičenie HIIT začíname menej náročnými tréningami s Monikou. Po týždni pribudnú videá s Olinkou, ktorá Ti dá veru zabrať viac ;-) Tak sa máš na čo tešiť. (Ak by Ti náhodou Monikine tempo nevyhovovalo, tak sa rovno v kalendári prepni na videá s Olinkou)

INFO O VIDEU: Video s nádychom boxu sa bude páčiť všetkým, ktorí potrebujú poriadne vybiť energiu. Vhodné aj pre ľudí, ktorých cez deň niekto naštval ;-). Po rozcvičke pôjdeme 4 cviky, ktoré budeme opakovať vo viacerých sériách: 1.cvik- boxer páky, 2.cvik- superman, 3. cvik- russian twist, 4. cvik- doska. Nádych, výdych…poďme na to!

Pomôcky: podložka na cvičenie

Info o cvičení

HIIT (High Intensity Interval Training) je vysoko intenzívny intervalový tréning, pri ktorom budeš prekonávať svoje hranice. V 40 sekundovom intervale budeš cvičiť na maximum a v 20 sekundovom intervale budeš oddychovať. V takomto intenzívnom cvičení budeš pokračovať približne 15 minút. Veľmi efektívne a účinné cvičenie, ktoré ti zaberie minimum času, precvičíš pri ňom vďaka komplexným cvikom celé telo a spaľovať tuk budeš nielen pri ňom, ale aj dlho po ňom (vďaka tzv. EPOC efektu).

Jednou vetou: Vysokoúčinné, rýchle, ale aj náročnejšie cvičenie na formovanie celej postavy.

Potrebné pomôcky: Podložka na cvičenie

Vhodné pre: pokročilých

Ciele: znižovanie hmotnosti, formovanie tela, pálenie tuku, zvyšovanie sily a kondície

Inštruktorka

Monika Ludasová

Ahoj, volám sa Monika a som šťastná, že Ťa môžem nakopnúť na Tvojej ceste za krásnou postavou prostredníctvom Fitshaker videí. Som zakladateľka projektu Sama nad Sebou. V roku 2014 som vyhrala súťaž Do Formy s Muscle&Fitness a od februára 2015 som na plný úväzok osobná trénerka. Zameriavam sa najmä na cvičenie s ...

Zobraziť viac

Komentáre