Jahody sú snáď najobľúbenejším ovocím jari. Či už ich dáme do koláča, alebo ich zjeme len tak, vždy nás vedia potešiť svojou vôňou a chuťou. Kombináciou tvarohu a jahôd nikdy nič nepokazíme. Táto rýchla štrúdľa určite očarí nielen teba, ale aj všetky návštevy. A aby si neprišla o chuť čerstvých jahôd, odporúčam pri servírovaní štrúdľu nimi ozdobiť. Ich vôňa ešte znásobí pôžitok z maškrtenia. :-)

Continue reading

Špenát by sme mohli pokojne priradiť k superpotravinám, lebo je bohatý na živiny a má pritom málo kalórií. Je prospešný pre našu pleť, vlasy či zdravie kostí. Môžeme ho jesť tepelne upravený, ale rovnako aj čerstvý. Špenát je dobrým zdrojom bielkovín (v 100 g surového špenátu je 2,9 g bielkovín), ale aj vápnika, železa, horčíka, draslíka, vitamínov A, B1, B6, B9, E a K, vlákniny či fosforu. Navyše, v 100 g špenátu sa nachádza až 28,1 g vitamínu C, čo predstavuje 34% dennej odporúčanej dávky. Nakoľko nám teraz rastie na záhradkách a dostať ho čerstvá na trhoviskách, poďme si pozrieť, kde všade ho vieme využiť.

Continue reading

chia semienka recepty

Hľadáš inšpiráciu na rýchle raňajky, desiatu alebo dezert? V tom prípade skús tento jednoduchý a netradičný chia puding. Receptov naň je veľké množstvo a použiť môžeš vlastne hocijaké ovocie, na aké máš chuť. Keďže sezóna rebarbory je v plnom prúde, použijeme ju na prípravu pyré do tohto receptu. O rebarbore je známe, že napomáha tráveniu a obsahuje málo kalórií, takže smelo do toho. :-)

Continue reading

Lucka u nás makala v Novoročnej výzve. Prišla s jasným cieľom, schudnúť, vytrvať a cítiť sa skvelo. Po prvom odcvičenom videu zistila, že zadarmo to nebude a bude sa musieť poriadne makať, no presne tvrdá práca jej priniesla nádherných 13 kíl dole. Poď nabrať poriadnu dávku motivácie aj ty 🙂.

Continue reading

Diana Ho Chi je v bežnom živote ekonomická riaditeľka vo vydavateľstve a mama takmer 16-ročnej dcéry. No jej hobby – cvičenie – sa ostáva do popredia už 2 roky. Takmer dennodenne vedie skupinové tréningy a pre svojich klientov organizuje viachodinové eventy, Fit a Wellness pobyty. No a od mája s ňou cvičia aj všetky účastníčky Výzvy do plaviek 2019 cvičká SexyBody. Keď si pozrieš Dianu na fotkách (alebo ju poznáš osobne či z videí) isto premýšľaš, čo vlastne je, keď tak úžasne vyzerá. Nakoľko raňajky sú základ dňa, vypýtali sme aj pre teba 5 obľúbených receptov na raňajky podľa Di. Tu sú.

Continue reading

Vždy keď okolo nej prejdem v našej záhrade, v duchu jej poďakujem a trošku poľutujem všetkých, ktorí o ňu vďaka udržiavanému anglickému trávniku prichádzajú. A pritom nám táto kráľovná jari robí každoročne službu tým, že podporuje a regeneruje orgán, ktorý je zodpovedný za emočné prostredie v tele – pečeň. Reč je o púpave.

Continue reading

Vynikajúca maškrta bez múky, v ktorej avšak nájdeš samé skvelé prísady. Maliny, čučoriedky, mandle, kvalitné kakao, kokosový olej a domáci med dohromady chutia úžasne, navyše tento kakaový zákusok je aj dosť sýty, stačí ti len malý kúsok. A aj keď sú vianočné a veľkonočné sviatky už dávno za nami, určite by sa nikto takejto dobrote na stole nepohneval.

Continue reading

Cestoviny sú pre mnohých akousi stávkou na istotu. Sú pripravené rýchlo, dajú sa nakombinovať na mnoho spôsobov väčšinou s tým, čo máme práve po ruke. Dôležité je však vedieť ich kombinovať správne, aby bolo jedlo nielen chutné, ale aj vyvážené. V dnešnom recepte použijeme celozrnné cestoviny, ktoré obsahujú viac vlákniny a majú nižší glykemický index ako klasické pšeničné cestoviny. Kombinácia lososa a sušených paradajok určite nesklame. Poďme na recept! ;-)

Continue reading