Musím sa k niečomu priznať. Aj ja milujem pizzu. Vlastne milujem asi všetko talianske. Problém pri pizzi však je ten, že tá klasická sa zvyčajne robí z bielej hladkej pšeničnej múky. No a to je práve jedna z troch hlavných ingrediencií, ktorým sa snažím vyhýbať. (Ďalšími sú biely cukor a kravské mlieko, tzv. 3 biele jedy). Ale ako mi nedávno jeden tréner pripomenul, na všetky problémy existujú riešenia. Niekedy sú dokonca až veľmi jednoduché. Pizze sa vzdať nemusím. Stačí, ak si cesto pripravím zdravo. A to isté môžeš urobiť aj ty. Pozri, aké máme možnosti.

Continue reading

Mojou úplne najviac najobľúbenejšou kašou na raňajky je osvedčená klasika. Banánová kaša s arašidovým maslom. Sladkosť banánu a zdravé tuky v orechovom masle tvoria skvelú kombináciu, ktorá ťa naštartuje perfektne do nového dňa! :-)

Continue reading

Možno si sa aj ty minule pozrela do zrkadla a zistila si, že niektoré partie nie sú akosi na svojom pôvodnom mieste. Ženské tvary sú nádherné, pokiaľ pracujú takpovediac proti zákonom prírody. Reč je najmä o ženských prsiach, ktoré sú symbolom ženskej krásy, no najmä na nich sa, žiaľ, prejavujú účinky zemskej gravitácie, dôsledky dojčenia, či výkyvy hmotnosti. Dobrá správa je, že nemusíš hneď bežať pod nôž a podstúpiť invazívny zákrok. Stačí si zacvičiť tie správne jogové pozície. ;-)

Continue reading

Dnešný recept vznikol ako malý experiment. Čokoládový korpus je pripravený relatívne rýchlo (ak nerátam čas pečenia v rúre). Ostáva vyriešiť, akú plnku dáme navrch. Pôvodne som chcela pripraviť kokosovú šľahačku, no nakoniec z toho vyšla kokosovo-smotanová šľahačka. Mám však pre teba aj iné varianty plniek. Môžeš použiť napríklad mascarpone krém, potrieť korpus džemom a ozdobiť ovocím. Alebo si pozri návrhy plniek na konci receptu. Nechám ti priestor na experimentovanie. Teraz si pozri, ako som to nakoniec vymyslela ja.

Continue reading

Aj ja patrím k milovníkom čínskeho jedla. Keď som si ho kedysi dávala v reštauráciách, nikdy som si nemohla byť istá zložením. Navyše, chuť jedla bola častokrát príliš slaná, čo je ale ešte horšie, ja som si na to pomaly zvykala. Preto som si jedného dňa povedala DOSŤ a odvtedy si chutnú čínu varím už len sama doma. Takto mám prehľad o množstve soli, ale aj iných surovinách, ktoré do nej dávam. Ak je to možné, do varenia používam vždy čerstvú zeleninu. Ak ma tlačí čas, siahnem po mrazenej zelenine (najlepšie takej, ktorú som si sama zamrazila). Tak sa poďme vrhnúť do varenia.

Continue reading

V roku 2017 sa v januári zapojila do našej Novoročnej výzvy aj Barborka. Aká bola jej cesta odvtedy? Čo sa jej podarilo dosiahnuť? Pokračuje v ďalších výzvach aj naďalej? My sme sa pýtali, ona nám odpovedala. Veríme, že jej príbeh bude inšpiráciou aj pre ďalšie ženy, ktoré sú na podobnej ceste ako bola Barborka pred rokom. Poď sa začítať do rozhovoru a nabi sa novou motiváciou. ;-)

Continue reading

Máš rada huby? Ja áno, akékoľvek. Dnes som pripravila recept z hlivy ustricovej, ktorá je nielen chutná, ale aj zdravá. V starej Číne si ju ľudia dávali ako darček a dokonca pre jej výnimočnosť ju používali ako platidlo. Má toľko pozitívnych účinkov na náš organizmus, že by sa sem ani nezmestili. Aspoň si pripomenieme. Hliva obsahuje betaglukány, vitamíny B, C, D, K, proteíny, stopové prvky chrómu, medi a železa. Taktiež z nej dokážeš vyčarovať veľmi chutné jedlo.

Continue reading

Aby si vyzerala dobre a cítila sa dobre, musíš preto niečo urobiť. O to, aby si mala stále nové a nové inšpirácie na zdravé recepty sa staráme na našom blogu či v knihách. Ale, aby strava bola účinná, musíš k nej pridať aj cvičenie. Ak nemáš čas chodiť do fitka, ponúkame ti jednoduchý a účinný tréning, ktorý si vieš zacvičiť aj v pohodlí domova. Začni napríklad s týmto tréningom, dostaň sa rýchlo do formy a postupne striedaj s ďalšími, ktoré ti budú vyhovovať. ;-)

Continue reading