kalerab na obed

Bulgur patrí medzi moje obľúbené jedlá. Či už ho robím na sladko, alebo na slano vždy si na ňom pochutím. Dá sa použiť ako výborná plnka a v kombinácii so zeleninou je priam chuťovo neodolateľný. Jeho zdravotné benefity sú na tom ešte lepšie. Podporuje nielen trávenie, ale aj vyprázdňovanie. Pri jeho konzumácii sa dá predísť vlčiemu hladu a chuti na sladké, pretože veľmi dobre zasýti. Je veľmi obľúbený pri chudnutí. Takže chudnúť sa dá aj chutne. Poď si pozrieť recept. ;-)

Continue reading

kondicny trening na sexi krivky

Získať sexi krivky a nabrať kondičku môžeš aj z pohodlia svojho domova. Neveríš? Poď otestovať svoje telo a začni s prípravou tým najprirodzenejším spôsobom, a to cvičením s vlastnou váhou. Pravidelným tréningom získaš nielen peknú a pevnú postavu, ale aj lepšiu kondíciu, väčšiu flexibilitu a ďalšie benefity súvisiace s pohybom. Pre začiatočníkov ponúkame variantu, ktorá zaberie 27 minút, no ak už máš čo – to odcvičené a radíš sa medzi väčších profíkov, tento tréning ti zaberie 52,5 minúty. Cvičením ťa bude sprevádzať trénerka Janka Jánošíková.

P.S.: Pred samotným tréningom sa nezabudni zahriať a po skončení vystrečovať. Pri každom cviku pravidelne dýchaj.
Continue reading

orechy v mede

Keď mám chuť na sladké, všetky moje zmysli sa začnú sústrediť na jeho uspokojenie. Analyzujem stav kuchynských zásob, zdravý parameter, chutný pôžitok, rýchly a jednoduchý postup. Chladnička ponúkla poctivo načistené vlašské orechy od babičky. S touto hlavou ingredienciou nemôžem nič pokaziť. Orech, sám o sebe je sýty a zdravý. Už len pár sladkých a voňavých vylepšení a nový pokušiteľ sladkého zvádzania je na svete. Súčasťou našej domácnosti je vždy dobrý med, maslo a voňavé korenie. Spojením týchto surovín môže vzniknúť zdravá maškrta, ktorej výrazná sýta chuť zaženie všetkých diabolských pokušiteľov.

Continue reading

ako si oblubit cvicenie

Veľakrát mávam hádku s mojou vnútornou mean girl (Frederikou), ktorá sa ma snaží presvedčiť, že nevyzerám dosť dobre, nebežím dosť rýchlo, alebo že by som dokonca mala kašľať na celé cvičenie a dať si dnes radšej pizzu s pivom, či mňam mňam údené koleno. Ak aj ty zvádzaš boj s touto osobou a nedarí sa ti vyhrať, prečítaj si, ako ju prehovoriť, aby aj ona začala mať rada cvičenie. Ja ju presviedčam takto a funguje to, tak skús aj ty. ;-)

Continue reading

puding z tapiokovych guliciek

Poznáš tapioku? Sú to malé perličky, ktoré sa získavajú z koreňa manioku. Ten pochádza z Južnej Ameriky a podobá sa na zemiaky. Tapioka má neutrálnu chuť, minimálny obsah tuku a cholesterolu. Ak máš chuť na bezlepkový dezert, určite vyskúšaj tapiokový puding s mangom. Výborne sa hodí aj na raňajky. Continue reading

nevarene jedlo

Rozhodla si sa zaradiť do svojej kuchyne zdravé tuky v podobe rôznych olejov? Alebo len jednoducho chceš vedieť, na čo sú tie menej známe oleje v regáloch, vedľa klasických, ktoré každá z nás pozná? V tom prípade čítaj ďalej, tento článok ti odhalí všetky tajomstvá, ktoré ukrýva ten-ktorý olej. Možno si sa zatiaľ neodvážila kúpiť si nejaký nový druh oleja, práve kvôli tomu, že si nevedela, kde by si ho využila, k čomu by sa hodil alebo na čo je dobrý.

Continue reading

lososovo-sparglove lasagne

Vždy som si lámala hlavu nad tým, či klasické lasagne musia byť tak jednotvárne. Veď je toľko možností, ako celý tento recept pozmeniť a dodať mu štipku svojej fantázie. A tak jedného dňa vznikol recept na lososovo -špargľové lasagne. Je to síce troška komplikovanejší recept, ale ja verím že to každá z vás zvládne. Tak sa do toho pusťme. ;-)

Continue reading

strecing pred behom

Aká je tvoja obľúbená časť tréningu? Samotné cvičenie, strečing alebo keď už je všetko za tebou a si konečne v sprche? Pre mňa je to samotné cvičenie či aktívny beh, ale rovnako tak aj statický strečing. Pritom si však uvedomujem, že azda najdôležitejšou fázou tréningovej jednotky je samotný úvod a tým je aktívne natiahnutie a rozohriatie alebo inak povedané – dynamický strečing.

Continue reading

kvaskova foccacia s kozim syrom

Výrobky z kozieho mlieka patria medzi tie, ktoré prospievajú nášmu zdraviu a v dnešnej dobe sú veľmi vyhľadávané. Kozie mlieko veľmi dobre pôsobí na tráviaci systém, ale aj na pokožku a jeho pitím si doprajeme potravinu priam nabitú výživnými látkami. Je vhodné pre každého, kto potrebuje potraviny bohaté na živiny a vitamíny. Ak sa obávaš výraznejšej chuti kozieho mlieka a výrobkov z neho, za pokus stojí ho aspoň ochutnať. Možno si chuť kozieho mlieka zamiluješ. Skús to napríklad s týmto receptom. :-)

Continue reading

ako si vybrat druh jogy

Joga prežíva vo svete svoj “boom”. Nie je tomu inak ani u nás. Vďaka svojím úžasným účinkom na telo aj myseľ, ju vyhľadáva čoraz viac ľudí. Už dávno neplatí, že cvičenie jogy je len pokojné naťahovanie. Odkedy je joga obľúbená v západných krajinách, vzniklo niekoľko nových štýlov jogy. Vybrať si môžeš z rôzne dynamických, zdravotných, ale aj duchovne ladených hodín. Niekde budeš pokojne sedieť a učiť sa meditovať, na inej hodine prepotíš celé oblečenie. Je preto dôležité nájsť si ten správny druh jogy. Taký, ktorý bude vyhovovať nielen tvojej fyzickej kondícii a zdravotnému stavu, ale hlavne dôvodu, pre ktorý chceš jogu cvičiť. Poď sa s nami pozrieť, z čoho si môžeš vyberať. ;-)

Continue reading