Otázky a odpovede

1) Ako si nastavím, aby sa mi cvičenia z programu Výzva pridali do kalendára a Plánu na tento týždeň v mojom konte na Fitshakeri?

1) Prihláste sa do svojho konta na https://fitshaker.sk/prihlasenie/  – použite spôsob akým ste sa registrovala a pri ktorom ste uhradila Premium členstvo – cez email, alebo Facebook.
2) Vyberte si zo zoznamu cvičení (záložka na stránke hore – CVIČENIA) program s Novoročnou výzvou a kliknite na tlačidlo SPUSTIŤ PROGRAM
3) Ak sa Vám zobrazí úvodná otázka, tak odklinúť tlačidlo “Áno, chcem ho zmeniť”. (otázka sa zobrazí v prípade, že ste už s nami cvičila a mala ste predtým zvolený nejaký program, nie ak ste registrovaná prvý krát)
4) Ak sa Vám upozornenie neobjaví, spustite si celé prvé video, alebo aspoň preklinite na koniec (a automaticky sa tak zaradí celá výzva do Vášho kalendára)
5) Aby Vám neušli žiadne e-maily od nás, nezabudnite sa registrovať na stránke výzvy TU.

2) Zabudla som heslo do svojho Fitshaker konta. Ako si nastavím nové?

Svoje heslo si obnovíte  na stránke TU.

3) Prečo sa mi po kliknutí na Spustiť program ukáže vždy rovnaké 1.video?

Jedná sa o prvé video výzvy, preto sa vždy pri výbere programu spomedzi cvičení načíta ako prvé toto video. Odporúčame vždy pri prihlásení sa do svojho konta kliknúť vpravo hore na položku MOJE KONTO.
Všetky videá z programu výzvy však nájdeš aj pod týmto videom vpravo.

4) Začala som s výzvou neskôr a preto mám celý kalendár posunutý. Čo s tým?

Veľmi nás to mrzí, ale bohužiaľ výzvu budete mať trošičku posunutú. Nemusíte sa však ničoho obávať. Nebude to mať vplyv na priebeh výzvy, progress a dokonca ani na súťaž. Cvičiť si budete môcť ako Vám vyhovuje (aj dopredu) Dátum bude len takou maličkou chybou krásy.

5) Nahrala som si nesprávne miery, alebo váhu. Ako si ich upravím?

Takúto systémovú zmenu môžeme vo Vašom konte vykonať len my. Napíšte nám prosím na info@fitshaker.sk, pridajte svoj mail/ meno na Facebooku, ktorým sa k nám prihlasujete a my uvedené údaje vymažeme.

6) Neprišiel mi dôležitý úvodný e-mail a správy od Vás mi nechodia denne. Čo s tým?

Skontrolujte si, či ste postupovala presne podľa postupu uvedeného TU. Keď do formuláru vložíte svoju e-mailovú adresu, príde Vám obratom od nás úvodný email a budete mať tiež istotu, že prídu prídu aj tie ďalšie.
POZOR! E-maily posielame 2-3x týždenne. Častejšie od nás e-maily nečakajte. Budeme Vám radiť, ale nie obťažovať  Vás. 🙂

7) Kde nájdem svoj kalendár cvičení ?

Ak si vpravo hore kliknete na MOJE KONTO a Profil, nájdete tam aj svoj kalendár cvičenií.

8) Seká mi video, alebo mi nefunguje. Čo mám robiť?

A) Najjednoduchšia možnosť je znížiť kvalitu videa-> vpravo dole kliknúť na ozubené koliesko a znížiť na najnižšiu hodnotu
B) Ďalšia overená možnosť je vyskúšať iný prehliadač (Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari…).
C) Ak to nepomôže, tak si skontrolujte, či máte svoj internetový prehliadač poriadne aktualizovaný (najnovšie pluginy, všetko), alebo ho rovno celý preinštalujte.
D) Dobrý trik je aj spustiť video v INKOGNITO režime ( V Google Chrome hore v menu SÚBOR – NOVÉ OKNO INKOGNITO) Podobnú funkciu má aj Firefox.
E) Ak stále video trhá, overte si, či náhodou nemáte obmedzené dáta na Internete. Ak žiadna z našich rád nepomohla, napíšte na info@fitshaker.sk a skúsime prísť na riešenie spoločne.

9) Ako sa zapojím do súťaže výzvy?

Všetky pravidlá súťaže novoročnej výzvy nájdete TU.

10) Odcvičila som si video, ale neuložilo sa mi v kalendári ako odcvičené (teda zelenou farbou)?

K tomuto dochádza vtedy, ak ste video nedocvičila úplne celé do konca. Je dôležité si ho prehrať celé. Môžete si ho takto prehrať aj spätne, pre pokoj na duši, aby ste mali celý kalendár zelený.
Postačí ak si videjko spustíte ešte raz, prekliknete sa na úplný koniec a ono sa označí na zeleno :-)​​
Niekedy sa to ale stáva aj keď videá prehrávate na inom zariadení (napr. Playstation, Xbox, prípadne aplikácie na prehrávanie cez TV a pod.) skúste preto – ak používate na prehrávanie niečo z uvedeného spustiť video aj na PC, alebo notebooku.

11) Čo ak si chcem zacvičiť aj video z iného programu než Výzva?

Ak sa Vám máli, pokojne si môžete zacvičiť aj dve  či viaceré videá denne. Každý podľa svojich možností a aktuálnej kondície. Ak si chcete dať video z inej sekcie ako je Novoročná výzva, samozrejme môžete.
Vyberte si ľubovoľný cvičebný program, z ktorého si chcete video zacvičiť, ale následne pri úvodnej otázke odkliknite tlačidlo: VYSKÚŠAŤ BEZ ZMENY PROGRAMU. Aby sa Vám aktuálny program Novoročná výzva nezmenil.
Pod každým naplánovaným videom vo výzve Vás navyše čaká bonus, alebo jednoduchšia alternatíva. Siahnuť teda môžete aj po týchto cvičeniach. 🙂

12) Čo ak mám v daný deň chuť na iné cvičenie?

Máte vo výzve naplánovaný Pilates, ale Vy máte chuť na Yogu? Alebo na niečo úplne iné? Tento program je zostavený presne tak, aby ste si čo najefektívnejšie precvičila celé telo, zregenerovala a účinne spaľovala kalórie. Ak však nemáte chuť na dané cvičenie, môžete si namiesto neho zacvičiť aj iné z ponuky Fitshakera. (postupovať ako v predchádzajúcom bode) Nezabudni však odkliknúť: VYSKÚŠAŤ BEZ ZMENY PROGRAMU (viď predchádzajúca otázka).
Taktiež nájdete vo výzve pod videom určeným na konkrétny deň aj alternatívne cvičenie, ktoré si môžete ihneď zacvičiť.

13) Čo ak je pre mňa video na dnešný deň príliš náročné, alebo mi nestačilo?

Ak je video pre Vás príliš náročné, buď si odcvičte iba jeho časť, cvičte pomalším tempom (dávajte si častejšie prestávky), alebo si odcvičte radšej iné. Je dôležité dbať na správnu techniku a ak si myslíte, že ju nedokážeš odcvičiť správne, tak nájdete takmer pod každým videom v popise odkaz na alternatívne video.

 

14) Ako často sa mám vážiť?

Ak ste zvyknutá vážiť sa po každom týždni, odporúčame zmeniť to na raz mesačne. Po mesiaci by mal človek zaznamenať prvé výsledky a je zbytočne demotivujúce vážiť sa každý deň, či týždeň.

 

15) Aké možnosti úhrady Premium členstva mám?

Možnosti spomedzi ktorých si môžete vybrať  sú nasledovné:
A) Mesačné automatické platby – a to cez SMS, alebo kreditkou cez TrustPay, prípadne cez službu PayPal
Všetky tieto varianty sú automatické, to znamená, že členstvo Vám bude trvať až dokiaľ ho sama nestopnete, alebo nám nenapíšete aby sme Vám ho zastavili.

B) Zaplatiť rovno na 3 až 12 mesiacov dopredu: tu môžete zaplatiť aj cez GoPay, alebo cez klasický bankový účet (Internetbanking)
V tomto prípade Vám PREMIUM členstvo skončí po uplynutí doby, na ktorú si ho predplatíte.

16) Chcem si aktivovať členstvo prostredníctvom SMS správy, zaslala som správu na uvedené číslo, no neprišiel mi kód. Čo mám robiť?

Pozitívom je, že bez zadania kódu Vám peniažky stiahnuté nebudú. Nemusíte sa obávať. Negatívom ale je, že to pravdepodobne nebudete môcť cez mobil zaplatiť. Z našej skúsenosti vieme, že cca 5% mobilných platieb neprejde. Väčšinou je tam dôvod taký, že sú pre dané číslo zablokované tieto formy platenia cez SMS.
Možnosti ako pokračovať sú nasledovné:
– Ešte raz to pre istotu skúsite, teda kliknete vo svojom konte na možnosť AKTIVOVAŤ ČLENSTVO a v nasledujúcom kroku pošlete SMS na dané číslo.
– Overte si u Vášho operátora či nemáte náhodou tieto platby zablokované.
– Aktivujte si PREMIUM členstvo z iného mobilného telefónu (manžel, priateľ, kamarátka, rodina atď)
– Aktivujte si ho cez platby kartou (TrustPay), alebo cez PayPal
– 3 a viac mesačné členstvo si môžete uhradiť aj bankovým prevodom.

17) Nevyhovujú mi automatické mesačné platby. Aké ďalšie možnosti mám?

V takomto prípade si môžete vybrať dĺžku členstva na 3, 6, alebo 12 mesiacov, kde ponúkame aj platbu cez Internetbanking. Členstvo bude trvať počas vybraného obdobia a následne sa ukončí (ak si ho vo svojom konte nepredĺžite 🙂 ).

18) Aktivovala som si Premium členstvo skôr než začína výzva. Čo robiť do výzvy?

Kým začne výzva môžete cvičiť ako Premium členka v akomkoľvek z našich programov. Zároveň sa môžete ​​​​odfotiť s Fitness diárom a vyplniť svoje počiatočné miery – pred súťažou. 🙂
Potom postačí, ak si vo svojom konte zmeníte aktuálny program 8.1. na Novoročnú výzvu a po prehratí prvého videjka sa Vám načíta do kalendára a ideme na to.

 

19) Mám väčšiu nadváhu. Je výzva vhodná aj pre mňa?

Jasné, že je aj pre Vás! Veríme Vám a sme si istí, že spolu to zvládneme! Každý deň Vás navyše bude čakať hlavné video a k nemu aj jeho jednoduchšia alternatíva, alebo bonus (pri menej obtiažnych hlavných videách). Vždy si teda vyberiete to, čo Vaše telo aktuálne zvláda. 🙂

20)  Nechcem sa zapojiť do súťaže, len cvičiť pre seba. Môžem?

Samozrejme! 🙂 ​​Aby ste sa sa zapojila do výzvy ako Premium členka, je potrebné splniť tieto tri kroky. Súťažiť nemusíte – je to len a len na Vás. Miery a fotografie si môžete zaznamenať pre svoj dobrý pocit a sledovanie progresu. Nemusí to byť kvôli cenám.

 

21) Čakám bábätko, je výzva pre mňa?

Pre Fitshakeráčky, ktoré čakajú bábätko máme špeciálne pripravené programy Baby Fit a Gravid Joga. Ich ukážky si môžete pozrieť TU.  Výzva totiž obsahuje aj mnohé náročné a dynamické cvičenia (napr. HIIT), či také, v ktorých sa dostanete do “neprirodzených” polôh (napr. v Pilatese, alebo Joge).
Aj pri týchto programoch je dôležité uvedomiť si, že každá žena je iná, cíti sa inak a priebeh tehotenstva je odlišný. Akékoľvek cvičenie teda prispôsobte vlastným pocitom a tiež úsudku lekára, ktorý Vás pozná najlepšie.

22)  Mám zdravotné problémy (s chrbticou, pooperačný stav…) je výzva pre mňa?

Nesmierne obdivujeme Vaše odhodlanie a vôľu, no vzhľadom na to, že nie sme Vašim fyzioterapeutom, či lekárom, nedovolíme si zhodnotiť a odporučiť konkrétny druh pohybu, program, či cviky. Taktiež povoliť, alebo zakázať výzvu.
Môžeme Vám ale odporučiť pozrieť si ukážky z programov Workoutholic, Pilates či Gravid Joga (ktoré sú pomalšie a menej náročné) a konzultovať ich s Vašim lekárom, alebo fyzioterapeutom, ktorí Váš zdravotný stav poznajú a dokážu odborne posúdiť čo Vám pomáha a čo môže uškodiť. Možno po rozhovore s odborníkom zistíte, že aj výzva bude okej. 🙂

23)  Môžu sa do výzvy zapojiť aj muži?

Sme skutočne radi, ak o výzvu prejaví záujem aj naša mužská polovička. Výzva je primárne určená pre ženy, no pravidlom to nie je.Budeme nesmierne šťastní, ak sa do výzvy zapojí aj šarmantný muž. Určite si v nej tiež príde na svoje. 🙂 Nebude prvý, zopár fešákov ju už s nami absolvovalo.

 

24) Čo ak som ochorela a niekoľko dní nemôžem cvičiť?

Doprajte si pokoj a oddych. Nepremáhajte sa a nechoďte za hranice možností. Zdravie je prvoradé! Ak sa už budete cítiť fit a v plnej kondícií, pokračujte podľa aktuálneho naplánovaného cvičenia. Určite sa nesnažte dobehnúť všetky zameškané cvičenia. Zároveň sa môžete pozrieť na tipy ako začať cvičiť po chorobe TU. 

25) Čo ak popri videám z Fitshakera cvičím aj vo fitku alebo inde?

Žiadny problém. Môžete pokojne skombinovať cvičenie podľa videí aj s cvičením offline. Nový kalendár tiež umožňuje si do neho tieto aktivity vložiť 🙂 Na výpočet ich kalórií použite nejakú voľne dostupnú aplikáciu na výpočet kalórií, napríklad TÚTO

26) Ako ste zostavovali cvičebný plán?

Zostavili sme ho tak, aby sme za týždeň precvičili všetky partie – nie však tie isté po sebe. Aby ste absolvovala 2x za týždeň náročnejší tréning (1x HIIT, a 1x Sexy body, alebo 1x Dynamic pump, či  1x Toning Interval).
Aby bolo minimálne 1x za týždeň cvičenie zamerané iba na bruško.
A 2x za týždeň boli cvičenia zo sekcie Body & Mind, a to Pilates, či Yoga. Je vynikajúce zaradiť aj tieto cvičká do svojho plánu, pretože pomáhajú zlepšovať držanie tela, spevňujú chrbtové svaly a celkovo prispievajú k upokojeniu a regenerácii tela.
Nechýbajú stravovacie videjká s odborníkom, ktorý ťa naučí všetko, čo potrebuješ pre plánovanie stravy, aké Vám bude vyhovovať.
Cvičebný plán je vhodné dodržiavať, aby ste dosiahla čo najlepší efekt.

27) Bude mi stačiť pol hodina cvičenia denne k tomu, aby som schudla?

Keďže sme cvičebný plán zostavili aj z vysokoefektívnych intervalových tréningov (HIIT, Sexy Body aj Toning Interval) a z cvičení určených na spevňovanie a formovanie tela, ÁNO. Pri chudnutí však nezohráva najdôležitejšiu úlohu len cvičenie, ale aj správne nastavený stravovací a pitný režim. Preto je vhodné popri cvičeniam myslieť aj na to, čo cez deň konzumujeme a pozorne sledovať naše nedeľné videá o stravovaní.