Otázky a odpovede

1) Ako si nastavím, aby sa mi cvičenia z programu Výzva do plaviek pridali do kalendára a Plánu na tento týždeň v mojom konte na Fitshakeri?

1) Prihlás sa do svojho konta na https://fitshaker.sk/prihlasenie/  – použite spôsob akým ste sa registrovala a pri ktorom si uhrádzala Premium členstvo – cez email, alebo Facebook.
2) Vyber si zo zoznamu cvičení (záložka na stránke hore – CVIČENIA) program s Výzvou do plaviek 2018 a klikni na tlačidlo SPUSTIŤ PROGRAM (alebo vo svojom Fitshaker konte klikni na tlačidlo “Chcem sa pridať do výzvy”)
3) Ak sa Ti zobrazí úvodná otázka, tak odklikni tlačidlo “Áno, chcem ho zmeniť”. (otázka sa zobrazí v prípade, že si už s nami cvičila a mala si predtým zvolený nejaký program, nie ak si registrovaná prvý krát)
4) Ak sa Ti upozornenie neobjaví, spusti si celé prvé video, alebo sa aspoň preklini cca 20 sekúnd pred koniec videa (a automaticky sa tak zaradí celá výzva do Tvojho kalendára)
5) Aby Vám neušli žiadne e-maily od nás, uistite sa, že ste nad kalendárom zaklikla oranžové tlačidlo s textom “CHCEM sa pridať do výzvy”.  Ak sa Vám objaví text: “Ďakujeme za pridanie….”, ste vo výzve zapojená.

2) Zabudla som heslo do svojho Fitshaker konta. Ako si nastavím nové?

Svoje heslo si obnovíš  na stránke TU.

3) Prečo sa mi po kliknutí na Spustiť program ukáže vždy rovnaké 1.video?

Ide o prvé video výzvy, preto sa vždy pri výbere programu spomedzi cvičení načíta ako prvé toto video. Odporúčame vždy pri prihlásení sa do svojho konta kliknúť vpravo hore na položku MOJE KONTO.
Všetky videá z programu výzvy však nájdeš aj pod týmto videom vpravo.

4) Začala som s výzvou neskôr a preto mám celý kalendár posunutý. Čo s tým?

Veľmi nás to mrzí, ale bohužiaľ výzvu budeš mať trošičku posunutú. Nemusíš sa však ničoho obávať. Nebude to mať vplyv na priebeh výzvy, progress a dokonca ani na súťaž. Cvičiť si budeš môcť ako Ti bude vyhovovať (aj dopredu) Dátum ukončenia bude len takou maličkou chybou krásy.

5) Nahrala som si nesprávne miery, alebo váhu. Ako si ich upravím?

Takúto systémovú zmenu môžeme v Tvojom konte (zatiaľ) vykonať len my. Napíšte nám prosím na info@fitshaker.sk, pridaj svoj e-mail/ meno na Facebooku, ktorým sa k nám prihlasuješ a my uvedené údaje vymažeme.

6) Neprišiel mi dôležitý úvodný e-mail a správy od Vás mi nechodia denne. Čo s tým?

Bolo dôležité riadiť sa presne podľa postupu uvedeného TU. Ak už začala výzva, najrýchlejšie sa pridáš do výzvového mailing listu vložením e-mailu sem – PRIHLÁSIŤ SA
POZOR! E-maily posielame 2-3x týždenne. Častejšie od nás e-maily nečakaj. Budeme Ti radiť, ale nie obťažovať  Ťa. 🙂

7) Kde nájdem svoj kalendár cvičení ?

Ak si vpravo hore kliknete na MOJE KONTO a Profil, nájdete tam aj svoj kalendár cvičení.

8) Seká mi video, alebo mi nefunguje. Čo mám robiť?

A) Najjednoduchšia možnosť je znížiť kvalitu videa-> vpravo dole kliknúť na ozubené koliesko a znížiť na najnižšiu hodnotu
B) Ďalšia overená možnosť je vyskúšať iný prehliadač (Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari…).
C) Ak to nepomôže, tak si skontroluj, či máš svoj internetový prehliadač poriadne aktualizovaný (najnovšie pluginy, všetko), alebo ho rovno celý preinštaluj.
D) Dobrý trik je aj spustiť video v INKOGNITO režime ( V Google Chrome hore v menu SÚBOR – NOVÉ OKNO INKOGNITO) Podobnú funkciu má aj Firefox.
E) Ak stále video trhá, skús si overiť si, či náhodou nemáš obmedzené dáta na Internete, alebo spomalený signál vo vašej oblasti. Ak žiadna z našich rád nepomohla, napíš nám na info@fitshaker.sk a skúsime prísť na riešenie spoločne ;-).

9) Ako sa zapojím do súťaže výzvy?

Všetky pravidlá súťaže novoročnej výzvy nájdeš TU.

10) Odcvičila som si video, ale neuložilo sa mi v kalendári ako odcvičené (teda zelenou farbou)?

K tomuto dochádza vtedy, ak si video nedocvičila úplne celé do konca. Je dôležité si ho prehrať celé. Výhodou je, že si ho takto môžeš prehrať aj spätne, pre pokoj na duši, aby si mala celý kalendár zelený.
Avšak postačí ak si videjko spustíš ešte raz, preklikneš sa na úplný koniec a ono sa označí na zeleno :-)​​
Niekedy sa to ale stáva aj keď videá prehrávaš na inom zariadení (napr. Playstation, Xbox,) skús si preto – ak teda používaš na prehrávanie niečo z uvedeného, spustiť video aj na PC, alebo notebooku.

11) Čo ak si chcem zacvičiť aj video z iného programu než Výzva?

Ak sa Ti máli (super ;-)), pokojne si môžeš zacvičiť aj dve, či viaceré videá denne. Každý podľa svojich možností a aktuálnej kondície. Ak si chceš dať video z inej sekcie ako je Výzva do plaviek 2018, samozrejme môžeš.
Vyber si ľubovoľný cvičebný program, z ktorého si chceš video zacvičiť, ale následne pri úvodnej otázke odklikni tlačidlo: VYSKÚŠAŤ BEZ ZMENY PROGRAMU. Aby sa Ti aktuálny program Výzva do plaviek nezmenil.
Pod každým naplánovaným videom vo výzve Ťa navyše čaká bonus, alebo jednoduchšia alternatíva. Siahnuť teda môžete aj po týchto cvičeniach. 🙂

12) Čo ak mám v daný deň chuť na iné cvičenie?

Máš vo výzve naplánovaný Pilates, ale Ty máš chuť na Yogu? Alebo na niečo úplne iné? Tento program je zostavený presne tak, aby si si čo najefektívnejšie precvičila celé telo, zregenerovala a účinne spaľovala kalórie. Ak však nemáš chuť na dané cvičenie, môžeš si namiesto neho zacvičiť aj iné z ponuky Fitshakera. (postupovať ako v predchádzajúcom bode) Nezabudni však odkliknúť: VYSKÚŠAŤ BEZ ZMENY PROGRAMU (viď predchádzajúca otázka).
Taktiež nájdete vo výzve pod videom určeným na konkrétny deň aj alternatívne cvičenie, ktoré si môžete ihneď zacvičiť.

13) Čo ak je pre mňa video na dnešný deň príliš náročné, alebo mi nestačilo?

Ak je video pre Teba príliš náročné, buď si odcvič iba jeho časť, cvič pomalším tempom (dávaj si častejšie prestávky), alebo si odcvič radšej iné. Je dôležité dbať na správnu techniku a ak si myslíš, že ju nedokážeš odcvičiť správne, tak nájdeš takmer pod každým videom v popise odkaz na alternatívne video.

14) Ako často sa mám vážiť?

Ak si zvyknutá vážiť sa po každom týždni, odporúčame zmeniť to na raz mesačne. Po mesiaci by mal človek zaznamenať prvé výsledky a je zbytočne demotivujúce vážiť sa každý deň, či týždeň.

15) Aké možnosti úhrady Premium členstva mám?

Možnosti spomedzi ktorých si môžeš vybrať  sú nasledovné:
A) Mesačné automatické platby – a to cez SMS, alebo kreditkou cez TrustPay, prípadne cez službu PayPal
Všetky tieto varianty sú automatické, to znamená, že členstvo Ti bude trvať až dokiaľ ho sama nestopneš, alebo nám nenapíšeš, aby sme Ti ho zastavili.

B) Zaplatiť rovno na 3 až 12 mesiacov dopredu: tu môžeš zaplatiť aj on-line kartou, alebo cez klasický bankový účet (Internetbanking). V tomto prípade Ti PREMIUM členstvo skončí po uplynutí doby, na ktorú si ho predplatíš. Takže sa nepredĺži automaticky.

16) Chcem si aktivovať členstvo prostredníctvom SMS správy, zaslala som správu na uvedené číslo, no neprišiel mi kód. Čo mám robiť?

Pozitívom je, že ak Ti kód neprišiel, peniaze stiahnuté neboli. Nemusíš sa preto obávať. Negatívom ale je, že to pravdepodobne nebudeš môcť cez mobil zaplatiť. Z našej skúsenosti vieme, že cca 5% mobilných platieb neprejde. Väčšinou je tam dôvod taký, že sú pre dané číslo zablokované tieto formy platenia cez SMS.

Možnosti ako pokračovať sú nasledovné:
– Ešte raz to pre istotu skús, teda klikni vo svojom konte na možnosť AKTIVOVAŤ ČLENSTVO a v nasledujúcom kroku pošli SMS na dané číslo.
– Over si u svojho operátora či nemáš náhodou tieto platby zablokované.
– Aktivuj si PREMIUM členstvo z iného mobilného telefónu (manžel, priateľ, kamarátka, rodina atď)
– Aktivujte si ho cez platby kartou (TrustPay), alebo cez PayPal
– 3 a viac mesačné členstvo si môžeš uhradiť aj klasickým bankovým prevodom.

17) Nevyhovujú mi automatické mesačné platby. Aké ďalšie možnosti mám?

V takomto prípade si môžeš vybrať dĺžku členstva na 3, 6, alebo 12 mesiacov, kde ponúkame aj platbu cez Internetbanking. Členstvo bude trvať počas vybraného obdobia a následne sa ukončí (ak si ho vo svojom konte nepredĺžiš 🙂 ).

18) Aktivovala som si Premium členstvo skôr než začína výzva. Čo robiť do výzvy?

Kým začne výzva, môžeš cvičiť ako Premium členka v akomkoľvek z našich programov. Zároveň sa môžeš ​​​​odfotiť s Fitness diárom a vyplniť svoje počiatočné miery – pred súťažou. 🙂
Potom postačí, ak si vo svojom konte zmeníš aktuálny program 2.5. na Výzvu do plaviek a po prehratí prvého videjka sa Ti načíta do kalendára a ideme na to.

19) Mám väčšiu nadváhu. Je výzva vhodná aj pre mňa?

Jasné, že je aj pre Teba! Veríme Ti a sme si istí, že spolu to zvládneme! Každý deň Ťa navyše bude čakať hlavné video a k nemu aj jeho jednoduchšia alternatíva, alebo bonus (pri menej obtiažnych hlavných videách). Vždy si teda vyberieš to, čo Vaše telo aktuálne zvláda. 🙂

20) Nechcem sa zapojiť do súťaže, len cvičiť pre seba. Môžem?

Samozrejme! 🙂 ​​Aby si sa sa zapojila do výzvy ako Premium členka, je potrebné splniť tieto tri kroky. Súťažiť nemusíš – je to len a len na Tebe. Miery a fotografie si môžeš zaznamenať pre svoj dobrý pocit a sledovanie progresu. Nemusí to byť kvôli cenám.

21) Čakám bábätko, je výzva pre mňa?

Pre Fitshakeráčky, ktoré čakajú bábätko máme špeciálne pripravené programy Baby Fit a Gravid Joga. Ich ukážky si môžeš pozrieť TU. Výzva totiž obsahuje aj mnohé náročné a dynamické cvičenia (napr. HIIT), či také, v ktorých sa dostaneš do “neprirodzených” polôh (napr. v Pilatese, alebo Yoge).

Aj pri týchto programoch je dôležité uvedomiť si, že každá žena je iná, cíti sa inak a priebeh tehotenstva je odlišný. Akékoľvek cvičenie teda prispôsob vlastným pocitom a tiež úsudku lekára, ktorý Tvoje zdravotný stav pozná najlepšie.

22) Mám zdravotné problémy (s chrbticou, pooperačný stav…) je výzva pre mňa?

Nesmierne obdivujeme Tvoje odhodlanie a vôľu, no vzhľadom na to, že nie sme Tvojím fyzioterapeutom, či lekárom, nedovolíme si zhodnotiť a odporučiť konkrétny druh pohybu, program, či cviky. Taktiež povoliť, alebo zakázať výzvu.

Môžeme Ti ale odporučiť pozrieť si ukážky z programov Workoutholic, Pilates či Gravid Joga (ktoré sú pomalšie a menej náročné) a konzultovať ich so svojim lekárom, alebo fyzioterapeutom, ktorí Tvoj zdravotný stav poznajú a dokážu odborne posúdiť čo Ti pomáha a čo môže uškodiť. Možno po rozhovore s odborníkom zistič, že aj naša výzva bude pre Teba okej. 🙂

23) Môžu sa do výzvy zapojiť aj muži?

Sme skutočne radi, ak o výzvu prejaví záujem aj naša mužská polovička. Výzva je primárne určená pre ženy, no pravidlom to nie je.Budeme nesmierne šťastní, ak sa do výzvy zapojí aj šarmantný muž. Určite si v nej tiež príde na svoje. 🙂 Nebude prvý, zopár fešákov ju už s nami absolvovalo.

24) Čo ak som ochorela a niekoľko dní nemôžem cvičiť?

Dopraj si pokoj a oddych. Nepremáhaj sa a nechoď za hranice možností. Zdravie je prvoradé! Ak sa už budeš cítiť fit a v plnej kondícií, pokračuj podľa aktuálneho naplánovaného cvičenia. Určite sa nesnaž dobehnúť všetky zameškané cvičenia. Zároveň sa môžeš pozrieť na tipy ako začať cvičiť po chorobe TU. 

25) Čo ak popri videám z Fitshakera cvičím aj vo fitku alebo inde?

Žiadny problém. Môžeš pokojne skombinovať cvičenie podľa videí aj s cvičením offline. Nový kalendár tiež umožňuje si do neho tieto aktivity vložiť 🙂 Na výpočet ich kalórií použi nejakú voľne dostupnú aplikáciu na výpočet kalórií, napríklad TÚTO

26) Ako ste zostavovali cvičebný plán?

Zostavili sme ho tak, aby sme za týždeň precvičili všetky partie – nie však tie isté po sebe. Aby si absolvovala 2x za týždeň náročnejší tréning (1x HIIT, a 1x Sexy body, alebo 1x Dynamic pump, či  1x Toning Interval).
Aby bolo minimálne 1x za týždeň cvičenie zamerané iba na bruško.
A 2x za týždeň boli cvičenia zo sekcie Body & Mind, a to Pilates, či Yoga. Je vynikajúce zaradiť aj tieto cvičká do svojho plánu, pretože pomáhajú zlepšovať držanie tela, spevňujú chrbtové svaly a celkovo prispievajú k upokojeniu a regenerácii tela.
Nechýbajú stravovacie videjká s odborníkom, ktorý ťa naučí všetko, čo potrebuješ pre plánovanie stravy, aké Ti bude vyhovovať.
Cvičebný plán je vhodné dodržiavať, aby si dosiahla čo najlepší efekt.

27) Bude mi stačiť pol hodina cvičenia denne k tomu, aby som schudla?

Keďže sme cvičebný plán zostavili aj z vysokoefektívnych intervalových tréningov (HIIT, Sexy Body aj Toning Interval) a z cvičení určených na spevňovanie a formovanie tela, tak ÁNO. Pri chudnutí však nezohráva najdôležitejšiu úlohu len cvičenie, ale aj správne nastavený stravovací a pitný režim. Preto je vhodné popri cvičeniam myslieť aj na to, čo cez deň konzumujeme a pozorne sledovať naše naplánované nedeľné videá o stravovaní.