Otázky a odpovede

A) Ako si nastavím, aby sa mi cvičenia z programu Výzva pridali do kalendára a Plánu na tento týždeň v mojom konte na Fitshakeri?

1) Vyberte si zo zoznamu cvičení program s výzvou a kliknite na tlačidlo SPUSTIŤ PROGRAM

2) Ak sa Vám zobrazí úvodná otázka, tak odklinúť tlačidlo “Áno, chcem ho zmeniť”.

3) Ak sa Vám upozornenie neobjaví, spustite si celé prvé video, alebo aspoň preklinite na koniec (a automaticky sa tak zaradí celá výzva do Vášho kalendára)

B) Seká mi video, alebo mi nefunguje. Čo mám robiť?

Najjednoduchšia možnosť je znížiť kvalitu videa-> vpravo dole kliknúť na ikonku HD a znížiť si hodnotu na 720p, 360p alebo 270p.

Ďalšia overená možnosť je vyskúšať iný prehliadač (Google Chrome, Mozilla Firefox…).

Ak to nepomôže, tak si skontrolujte, či máte svoj internetový prehliadač poriadne aktualizovaný (najnovšie pluginy, všetko), alebo ho rovno celý preinštalujte.

Dobrý trik je aj spustiť video v INKOGNITO režime ( V Google Chrome hore v menu SÚBOR – NOVÉ OKNO INKOGNITO) Podobnú funkciu má aj Firefox.

Ak stále video trhá, overte si, či náhodou nemáte obmedzené dáta na Internete. Ak žiadna z našich rád nepomohla, napíšte na info@fitshaker.sk a skúsime prísť na riešenie spoločne.

C) Kde nájdem svoj kalendár cvičenia?

Ak si vpravo hore kliknete na MOJE KONTO a Profil, nájdete tam aj svoj kalendár cvičenia.

D) Odcvičila som si video, ale neuložilo sa mi v kalendári ako odcvičené (teda zelenou farbou)?

K tomuto dochádza vtedy, ak si video nedocvičila úplne celé do konca. Je dôležité si ho prehrať celé. Môžete si ho takto prehrať aj spätne, pre pokoj na duši, aby ste mali celý kalendár zelený. Ináč to ale nemá na nič vplyv, len pre Váš lepši pocit.

E) Prečo sa mi viac dnes odcvičených videí, alebo pridané aktivity do kalendára neuložili?

Ale uložili :-). Uvídíte ich vo svojom kalendári zajtra (samozrejme za dnešok). Toto je však funkcia, ktorú ešte vylepšujeme, aby bolo možné vidieť zmeny ihneď 😉

F) Čo ak si chcem zacvičiť viac videí naraz?

Ak sa Vám máli, pokojne si môžete zacvičiť aj dve videá denne. Každý podľa svojich možností a aktuálnej kondície. Ak si chcete dať video z inej sekcie ako je Novoročná výzva, samozrejme môžete. Vyberte si ľubovoľný cvičebný program, z ktorého si chcete video zacvičiť, ale následne pri úvodnej otázke odkliknite tlačidlo: VYSKÚŠAŤ BEZ ZMENY PROGRAMU. Aby sa Vám aktuálny program Novoročná výzva nezmenil.

G) Čo ak mám v daný deň chuť na iné cvičenie?

Máte vo výzve naplánovaný Pilates, ale Vy máte chuť na Yogu? Alebo na niečo úplne iné? Tento program je zostavený presne tak, aby ste si čo najefektívnejšie precvičila celé telo, zregenerovala a účinne spaľovala kalórie. Ak však nemáte chuť na dané cvičenie, môžete si namiesto neho zacvičiť aj iné z ponuky Fitshakera. (postupovať podľa bodu 5) Nezabudni však odkliknúť: VYSKÚŠAŤ BEZ ZMENY PROGRAMU (viď predchádzajúca otázka).

Taktiež nájdeš často vo výzve pod videom určeným na konkrétny den aj alternatívne cvičenie, ktoré si môžeš ihneď zacvičiť.

H) Čo ak je pre mňa video na dnešný deň príliš náročné, alebo mi nestačilo?

Ak je video pre Vás príliš náročné, buď si odcvičte iba jeho časť, cvičte pomalším tempom (dávajte si častejšie prestávky), alebo si odcvičte radšej iné. Je dôležité dbať na správnu techniku a ak si myslíte, že ju nedokážeš odcvičiť správne, tak nájdete takmer pod každým videom v popise odkaz na alternatívne video.

I) Čo ak som ochorela a niekoľko dní nemôžem cvičiť?

Doprajte si pokoj a oddych. Nepremáhajte sa a nechoďte za hranice možností. Zdravie je prvoradé! Ak sa už budete cítiť fit a v plnej kondícií, pokračujte podľa aktuálneho naplánovaného cvičenia. Určite sa nesnažte dobehnúť všetky zameškané cvičenia.

J) Čo ak popri videám z Fitshakera cvičím aj vo fitku alebo inde?

Žiadny problém. Môžete pokojne skombinovať cvičenie podľa videí aj s cvičením offline. Nový kalendár tiež umožňuje si do neho tieto aktivity vložiť 🙂 Na výpočet ich kalórií použite nejakú voľne dostupnú aplikáciu na výpočet kalórií, napríklad TÚTO

K) Ako sme zostavovali cvičebný plán?

Zostavili sme ho tak, aby sme za týždeň precvičili všetky partie. Aby bol 2x za týždeň náročnejší tréning (1x HIIT, a 1x Sexy body, alebo Dynamic pump, či Toning Interval). Aby bolo minimálne 1x za týždeň cvičenie čisto na bruško. A 2x za týždeň boli cvičenia zo sekcie Body & Mind, a to Pilates, či Yoga. Je vynikajúce zaradiť aj Pilates do svojho cvičebného plánu, pretože pomáha zlepšovať držanie tela, spevňujú chrbtové svaly a celkovo prispievajú k upokojeniu a regenerácii tela. Preto je vhodné dodržiavať cvičebný plán a pre najlepší efekt nevynechávať žiadne cvičenia.

L) Bude mi stačiť pol hodina cvičenia denne k tomu, aby som schudla?

Keďže sme cvičebný plán zostavili aj z vysokoefektívnych intervalových tréningov (HIIT, Sexy Body aj Toning Interval) a z cvičení určených na spevňovanie a formovanie tela, ÁNO. Pri chudnutí však nezohráva najdôležitejšiu úlohu len cvičenie, ale aj správne nastavený stravovací a pitný režim. Preto je vhodné popri cvičeniam myslieť aj na to, čo cez deň konzumujeme a pozorne sledovať naše nedeľné videá o stravovaní.

M) Prečo sa mi po kliknutí na Spustiť program ukáže vždy rovnaké 1.video?

Jedná sa o prvé video výzvy, preto sa vždy pri výbere programu spomedzi cvičení načíta ako prvétoto video. Odporúčame vždy pri prihlásení sa do svojho konta kliknúť vpravo hore na položku MOJE KONTO.

N) Začala som s výzvou neskôr a preto mám celý kalendár posunutý. Čo s tým?

Veľmi nás to mrzí, ale bohužiaľ výzvu budete mať trošičku o jeden deň posunutú. Nemusíte sa však ničoho obávať. Nebude to mať vplyv na priebeh výzvy, progress a dokonca ani na súťaž. Cvičiť si budete môcť ako Vám vyhovuje (aj dopredu) Dátum bude len takou maličkou chybou krásy.

O) Neprišiel mi dôležitý úvodný e-mail. Čo s tým? Ani mi nechodia denne od Vás emaily?

Skontrolujte si, či ste postupovali presne podľa tohto postupu uvedeného TU PREMIUM. Keď si do toho formuláru vložíte svoju e-mailovú adresu, príde Vám obratom od nás úvodný email a budete mať tiež istotu, že Vám prídu aj tie ďalšie. POZOR! My e-maily posielame 2-3x týždenne. Častejšie od nás e-maily nečakajte.

P) Ako často sa mám vážiť?

Ak ste zvyknutá vážiť sa po každom týždni, odporúčame zmeniť to na raz mesačne. Po mesiaci by mal človek zaznamenať prvé výsledky a je zbytočne demotivujúce vážiť sa každý deň, či týždeň.

Q) Ako sa zapojím do súťaže výzvy?

Všetky pravidlá súťaže novoročnej výzvy nájdete TU.